dinsdag 31 januari 2017

31 Januari, het is een zooi

Pfff nog een paar dagen dan wordt het mooi.
 

 Ó

 

Zowel buiten als binnen is het een onaangename sfeer, maar goed aan alles komt een einde en dit einde nadert.

Onze dochter is vertrokken naar Londen, de eerste dagen kon ze bij vrienden logeren en ik hoor net dat ze een gemeubileerde kamer heeft gevonden nabij het Arsenal stadion. In de omgeving is een park dus in een groene omgeving. Morgen kan ze de sleutel ophalen en dan begint ook haar stage in het museum.

 

Voor onze buurman die volgend weekend in een Ton gaat praten, heb ik twee badges gemaakt die hij op zijn kleding maakt voor zijn act, super de SOA.
Heel veel succes!!

 

Voor een challenge bij een kaartenclub heb ik de sketch gevolgd en daar heb ik dit kaartje van gemaakt.

 

Ik liet jullie in het vorige blog de handlettering label zien, kijk eens wat ik gekregen heb.. 
Wat zijn ze mooi geworden he? 
Ik ben met de mijne bijna klaar maar dat komt de volgende keer.

 

Het eten bereiden we de afgelopen dagen in de huiskamer, op tafel. Gelukkig heb ik een electrische pan waar een pans gerechten in kunnen.
 

Het is een allegaartje van mix paprika, krieltjes, kipfilet.





2 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Tja het moet eerst minder worden, maar dan wordt het vast prachtig. Je hebt een leuke kaart gemaakt. Super

Ineke zei

Nog even...dan wordt het echt weer mooi en netjes.