dinsdag 17 januari 2017

Verhuizen en verbouwen.

14 Januari
Mijn  echtgenoot gaat onze dochter verhuizen vanuit Hilversum komt ze bijna twee weken weer thuis wonen om dan voor stage in het Charles Dickens museum in Londen stage te gaan lopen. 
Ze heeft met school kunnen regelen dat ze eerst afstudeerd en dan de stage gaat doen, daarna hoopt ze dat ze in Londen een baan kan vinden.
Het worden twee weken van afscheid nemen voor haar en voor ons.
Terwijl de dozen een plaats krijgen, de wasmachine overuren maakt, maak ik een enveloppe snail.

 

 

15 Januari
Onze zoon heeft in de middag een darttoernooi samen met een vriend gaat hij dubbelen.
De verbouwing van de keuken gaat verder.
 

 

 

16 Januari
Sinds vrijdag heb ik last van mijn darmen, eerst negeer ik de pijn en denk het gaat wel over, helaas de pijn blijft en negeren gaat niet meer. Een 10 daagse antibioticakuur, met bedrust en een lichtverteerbaar dieet daar moet  de diverticulitis mee overgaan. 
Ik hou me aan het voor schrift van de arts, pak een dekbed en ga op de bank liggen, maar goed dat er netflix is. Samen met mijn dochter bekijk ik een aantal films.

 

Mooie film, terwijl ik de film bekijk denk ik ik heb het zo slecht nog niet met mijn bedrust, ALS wat Stephen Hawkin heeft is vele malen erger.

 
 Ook een film die het bekijken waard is. 

17 Januari
Een bezoek aan de praktijkondersteuner staat al vroeg op het programma, de twee maandelijkse vitb12 injectie wordt gegeven en de bloeddruk gecontroleerd, de onderdruk is op het randje maar wordt gelukkig goedgekeurd.
Brrr wat heeft het gevroren, mijn echtgenoot zit in de vorstverlet. Hij hoeft zich niet te vervelen de keuken wordt steeds kleiner.

 

 

Ik heb vandaag geen energie, gelukkig is er t.v.



Geen opmerkingen: