maandag 6 februari 2017

Bijna mooi

Kaarten maken.

Nieuwe buren in de straat, dan is een welkomskaartje toch een mooi gebaar?

 

Huis en tuin

Kijk kijk daar komt tie aan, de keuken...
 
Hmmm de ramen mogen zo te zien aan de foto ook wel eens gezeemd worden..

 
Na een dag hard zwoegen is dit het resultaat.
 

 
Het plafond, de muren en de vloer worden de komende weken afgewerkt.
Maar dat doen we op ons gemakkie elke dag wat dan komt het ook klaar, ik ben al heel blij dat ik weer normaal in de woonkamer kan zijn. Wat ben je een zooi snel beu..

Borduren
Facebook heeft vele leuke groepen waaronder ook een machinaal borduurgroep, een handig mapje voor de naalden in te bewaren is de maand opdracht.
Vol goede moed ging ik aan de gang, helaas de draad ging niet goed meer in de naald, de onderdraad kwam naar boven. Balen! Een onderhoudsbeurt had de machine nodig.
Na ruim een week weg te zijn geweest kwam de machine zonder mankementen weer terug.
 
Nog voor de sluitingsdatum kon ik het mapje laten zien.
Het is gemaakt van vilt. Nu het knoopje er nog op en dan is hij echt af.

2 opmerkingen:

Ineke zei

De laatste loodjes, bijna af en dan kun je lekker koken. Mooi naaldenmapje.
Lief gezellig kaartje voor de nieuwe buren. Ik krijg binnenkort ook nieuwe buren, aan de overkant.
Fijne week

feltfree på Åsly zei

Wat een lief gebaar zo'n kaartje.
Je krijgt een pracht van een keuken zo te zien.
Dat naaldenmapje is leuk geworden. Dat lijkt me een leuke facebook groep. Altijd fijn om elkaar zo te stimuleren
Groetjes Frederika