vrijdag 3 februari 2017

Bloggen


Lang geleden ben ik met bloggen begonnen. Schreef over mijn hobbies, liet vorderingen zien van wat ik had gemaakt later kwamen daar de huis tuin en keuken dingen bij.

Bloggen het is leuk om te doen, andere een kijkje in mijn leven te laten zien, bij andere vind ik dat ook leuk om te lezen, hoe ze leven en hoe ze over bepaalde dingen denken. 
Ik wordt er door geiinspireerd wat ik prettig vind.

Via facebook ben ik met Petra in aanraking gekomen zij geeft tips en trics over het bloggen in 28 dagen. 

Dit is de derde dag waarin ik een stukje mag schrijven over het bloggen, gisteren heb ik een mini blogplan gemaakt waarin ik werd getriggerd om na te denken wat ik met het bloggen wil bereiken.

Het bedrukken van rompertjes kwam in mij op om dat verder uit te gaan werken, ik maak ze altijd met veel plezier. Vandaar de gedachte om dit in het mini blogplan uit te werken, zodat de rompertjes extra bij het bloggen komen.

Ook ben ik benieuwd wat jullie willen lezen in dit blog?
Laat je het me weten?


 

2 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Een leuk plan zo. Ik vind het bloggen ook erg leuk om te doen. Het brengt mensen tot elkaar met een aantal zelfde interesses. Ik kan erg geïnspireerd raken door andere blogs.
Groetjes
Frederika

Ineke zei

Dit is wel leuk. Sinds ik een aantal jaren geleden met bloggen ben begonnen, ben ik er min of meer verslaafd aan geraakt. Vind het leuk om 1 vaste dag in de week een blog te schrijven (voor mij de zondag)Probeer zoveel mogelijk over handwerken te schrijven, heel soms iets over een recept van iets lekkers waar ik enthousiast over ben. Voordat ik begon met bloggen kwam ik regelmatig bij een aantal die ik volgde. Nog steeds kom ik bij deze bloggers, maar inmiddels volg ik er zoveel, durf het aantal niet eens hier op te schrijven.
Ik lees graag over handwerk en workshops, tuinieren en koken.
Succes er mee, fijne zondag (nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog)